Poziv za prijave na radionicu 11. Zagreb Film Festivala i Media Business School

Multiplatformska poslovna škola za marketing - 23.-24. listopada 2013.

Media Business School i Zagreb Film Festival pozivaju vas u multiplatformsku poslovnu školu za marketing, u sklopu koje  ćete na radionici sudjelovati sa svojim projektom!

Multiplatformska poslovna škola za marketing je tečaj na kojem se, uz predavanja i konzultacije, radi na projektima. Osmišljen je posebno za 11. Zagreb Film Festival. Dvodnevni program koji vode četiri stručnjaka namijenjen je sudionicima koji žele unaprijediti vještine u razvijanju višemedijskih strategija i kreiranju održivih modela poslovanja za projekte s transmedijskim potencijalom. Namijenjen je i filmskim profesionalcima (producentima, menadžerima) koji žele razvijati pametne, zanimljive i inovativne marketinške strategije za međunarodnu distribuciju.

Za vrijeme 11. Zagreb Film Festivala, stručnjaci iz Media Business School održat  će zajednička predavanja s pristupom javnosti (prijava nije potrebna), kao i zasebne konzultacije za odabrane projekte (potrebna prijava).

Ciljana skupina
Osobe iz svijeta zabave (poduzetnici, producenti, direktori tvrtki, kreatori audiovizualnih sadržaja iz područja filma, televizije, interneta, računalnih igrica i mobitela) s iskustvom iz produkcije, marketinga, distribucije, prodaje i nabave. Otvoreno za sudionike iz država  lanica programa MEDIA (države EU te Islanda, Lihtenštajna, Norveške, Švicarske i Bosne i Hercegovine), kao i državljanima regije.

Uvjeti za prijavu:
• životopis na engleskom jeziku
• predloženi projekt na engleskom jeziku
• aktivno korištenje engleskog jezika

Prijave se šalju na industry@zagrebfilmfestival.com. Zadnji rok za podnošenje prijava je 2. listopada 2013.
Radionica je besplatna, ali sve druge troškove (smještaj, putni troškovi) pokrivaju sami sudionici.

Organizatori Multiplatformske poslovne škole za marketing su Media Business School i Zagreb Film Festival,
uz potporu Hrvatskog audiovizualnog centra i MEDIA deska Hrvatske.